منوی دسترسی
نمایشگاه اینترترافیک آمستردام
نمایشگاه اینترترافیک آمستردام
1403/01/26

شرکت Fard Europe از شرکت های وابسته به گروه توزین و شرکت صنعتی فرد ایران ، جهت معرفی سامانه توزین در حال حرکت WIM در این نمایشگاه حضور یافت.

نمایشگاه اینترترافیک آمستردام به عنوان مهمترین گردهمایی جهانی از فعالان و متخصصان پیشرو در حوزه های تکنولوژی ترافیک معاصر، زیرساخت‌ها، مدیریت ترافیک، ایمنی جاده شناخته می‌شود. این رویداد بزرگ امسال از 16 تا 19 آوریل 2024 (28 الی 31 فروردین 1403) در شهر آمستردام کشور هلند برگزار می‌شود. نمایشگاه اینترترافیک آمستردام (Intertraffic Amsterdam) بزرگترین صحنه ارائه نوآوری های خدمات و محصولات حمل و نقل (پایدار) در جهان است و تعداد زیادی از بازدیدکنندگان این نمایشگاه به آخرین تکنولوژی های مرتبط با هوشمند سازی حمل و نقل شهری و برون شهری توجه دارند. نمایشگاه اینترترافیک جایی است که متخصصان سراسر جهان آن را برای بازدید انتخاب می کنند. این نمایشگاه هر دو سال یکبار برگزار می شود و متخصصانی که می خواهند از پیشرفت های سریع حوزه های هوشمند سازی حمل و نقل، زیرساخت، مدیریت ترافیک، ایمنی مطلع شوند، باید در آن شرکت کنند. تعداد بازدیدکنندگان این نمایشگاه در آخرین نوبت برگزاری آن به ٢٣٧ هزار نفر از ١٢٨ کشور جهان رسید. در این دوره نمایشگاه بیش از 900 شرکت‌ نوآور و پیشرو در عرصه هوش مصنوعی در نمایشگاه شرکت می کنند.

 

Fard Europe از شرکت های وابسته به گروه توزین و شرکت صنعتی فرد ایران بوده که جهت نمایش توانمندی های خود در این حوزه به جهانیان در این نمایشگاه حضور دارد. با عنایت به 65 سال فعالیت مجموعه فرد ایران و یک دهه فعالیت شرکت در حوزه حمل و نقل هوشمند و موفقیت در طراحی، تولید، نصب و راه اندازی یکی از حساس ترین و دقیق ترین سامانه های توزین در حال حرکت (WIM) با قابلیت جریمه آنلاین و به لحاظ اهداف استراتژیک خود مبنی بر حضور روز افزون در عرضه جهانی و نمایش پتانسیل بالقوه و بالفعل در این حوزه و اهمیت اطلاعات فراملی و بین المللی، مدیر عامل این شرکت دانش محور آقای مهندس حسین پویان به اتفاق برخی از کارشناسان در این آوردگاه بین المللی حضور داشته تا توانمندیهای نیروهای خلاق و مبتکر ایرانی را به منصه ظهور رسانند. با پتاسیل بالقوه ای که در حوزه هوشمند سازی حوزه حمل و نقل در مجموعه فرد ایران وجود دارد امید داریم که بزودی در عرصه بین المللی شاهد رشد صادرات محصولات دانش بنیان مجموعه فرد ایران به جهانیان باشیم.

 

نظرات
شما هم می توانید در مورد این بلاگ نظر بدهید